برندگان جایزه کتاب کودک و نوجوان اتریش معرفی شدند.
*تمشک های آبی*
درباره وبلاگ


سلام.به وبلاگ من خوش اومدید.مطالب وبلاگ من مربوط به هنر است:سینما.نقاشی.نویسندگی.آشپزی.آرایشگری.عکاسی و... خوش بگذره.باتشکر.مدیریت وبلاگ به نام:M.T2000

پيوندها
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان *تمشک های آبی* و آدرس tameshkhayeabi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 21
بازدید کل : 4236
تعداد مطالب : 4
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



نويسندگان
m.t2000

آرشيو وبلاگ
فروردين 1391


آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
چهار شنبه 7 فروردين 1391برچسب:, :: 10:0 :: نويسنده : m.t2000

 گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از خبرگزاری اتریش ، «چای با عمو مصطفی» نوشته آندره آ کریمی و آنته فون بودکر – بوتنر، «دنیای رنگ های ویلی پوشنر» نوشته ویلی پوشنر ، «شیرها اینجا هستند» نوشته میشاییل اشتاواریک و رناته هابینگر و «کروکودیل» نوشته آلیس ولینگر کتاب هایی هستند که 5 داور این جایزه آن ها را به عنوان برندگان نهایی انتخاب کردند. 


مراسم اهدای این جایزه در تاریخ 9 مه (20 اردیبهشت) با حضور وزیر فرهنگ این کشور برگزار می شود و طی آن به هر یک از برندگان جایزه ای 6 هزار یورویی اهدا می شود. همچنین اسامی 10 عنوان کتاب قابل توجه دیگر نیز به عنوان کتاب های پیشنهادی در کلکسیون جایزه کتاب کودک و نوجوان 2012 اتریش ذکر می شود. 

جایزه کتاب کودک و نوجوان کشور اتریش یک جایزه ادبی است که از 56 سال پیش هر سال از سوی جمهوری اتریش به آثار ناشران اتریشی و یا آثار نویسندگان اتریشی که در انتشارات غیر اتریشی منتشر شده اند اهدا می شود. این جوایز در چند بخش کتاب های مصور، کودکان، نوجوانان و کتاب غیر داستانی اعطا می شود. برندگان جوایز امسال پس از بررسی 83 عنوان کتاب از 23 انتشاراتی توسط داوران برگزیده شدند. 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: